Klantcommunicatie verbeteren? Kom naar onze Factory Sessies

Klantcommunicatie, hoe doe je dat?

Klantcommunicatie verbeteren. Ja dat wil ik wel. Maar hoe doe ik dat? Dit is een goede vraag, waar we graag een scherp antwoord op geven. Maar dat antwoord is nog niet zo makkelijk. Het is immers geen trucje dat we mensen leren. We verkopen ook geen pot pindakaas, die je aan je potentiële klant kan geven en kan zeggen proef maar en zeg me of je het lekker vindt.

Factory Sessies

In onze Factory Sessies vertellen we wat we doen om de klantcommunicatie te verbeteren. En wat de effecten zijn van onze aanpak voor de klant. We gebruiken het ambassadeursmodel dat we zelf hebben ontwikkeld om de communicatie met de klant te verbeteren.

Klant aan het woord

We organiseren de Factory Sessie samen met een goede klant. De klant kan vertellen wat zijn overwegingen zijn om met De Training Factory samen te werken. En hij geeft uitleg over de resultaten van onze samenwerking en aanpak.

Aan de slag met klantcommunicatie als ondernemer

We nodigen een twintig tot dertig ondernemers uit voor onze Factory Sessie. En we laten deze ondernemers ook aan het woord. Hoe zorgen zij er voor dat hun mensen goed communiceren met de klant? Dat zij een ware ambassadeur zijn van het bedrijf? Wat doe je als je bedrijf groeit? En  je als directie of als MT niet meer alles zelf kunt doen? En je taken moet delegeren? Tijdens de Factor y sessies gaan ondernemers ook zelf aan de slag met korte opdrachten rond het verbeteren van de klantcommunicatie.

Ambassadeursmodel rond klantcommunicatie

In het najaar van 2017 organiseren we een Factory Sessie over klantcommunicatie voor de bouw. We geven dan uitleg over het ambassadeursmodel dat wij hebben ontwikkeld over o.a. communicatie met je klant. Het ambassadeursmodel gaat er vanuit dat er vier aspecten belangrijk zijn als ambassadeur. Eerst gaat het om communicatie met de klant. Ten tweede ben je onderdeel van een team en heb jij een leidinggevende. Hoe communiceer je met collega’s en je leidinggevende? Ten derde ben jij onderdeel van het bedrijf, ook in je vrije tijd. Hoe ga jij daar mee om? Wat vertel je bijvoorbeeld op een verjaardagsfeestje over het bedrijf waar je werkt? En tenslotte gaat het over jezelf. Hoe werk jij aan jouw persoonlijke ontwikkeling als ambassadeur van het bedrijf? Kijk je wel eens in de spiegel?

 

Ambassadeursrol - TrainingFactory

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *